Doładuj swoje konto VIPMapa domów

Autor Wątek: GTA V na PC jeszcze później  (Przeczytany 5973 razy)

Offline PLTytus

  • Ex-BestPlay Member
  • Spamer
  • *
  • Wiadomości: 3268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Drugs&Guns - kalkulator czasu pracy wytwórni w GTA Online
  • Nick w grze: [BP]PLTytus
GTA V na PC jeszcze później
« dnia: Luty 25, 2015, 13:14:03 »
http://www.komputerswiat.pl/nowosci/gry/2015/09/gta-v-na-pc-jednak-pozniej-dopiero-w-polowie-kwietnia.aspx

Styczeń, marzec, a teraz kwiecień..
Jak dla mnie wygląda to jakby R* czekał z premierą na nowy rok fiskalny :|



Offline Adi211013

  • Senior
  • ****
  • Wiadomości: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nick w grze: Adi211013|Szef-ZL|
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2015, 13:17:07 »
To teraz czekac na 23.3.2016 :__: Bo znajac R to tak bedzie :____:
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2015, 13:24:52 wysłana przez adi211013 »

Offline Pasza

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Nick w grze: Pasza
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 25, 2015, 13:40:13 »
Teraz narzekacie, bo trzeba długo czekać, a jak by wydali wcześniej to ból dupy "bo nie ma tego, to nie działa, tu się buguje, itd" Ja wole poczekać i mieć epicką grę :)

Offline BoJaKox4Ever

  • Ex-BestPlay Member
  • Junior
  • *
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nick w grze: |BP|Mr.BoJaKox
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 25, 2015, 14:07:22 »
No świetnie to sobie jeszcze poczekamy..... Kurde a miało być już dawno.. Jak mnie denerwują te ich "opóźnienia" normalnie jak na robieniu polskich dróg....

Offline PLTytus

  • Ex-BestPlay Member
  • Spamer
  • *
  • Wiadomości: 3268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Drugs&Guns - kalkulator czasu pracy wytwórni w GTA Online
  • Nick w grze: [BP]PLTytus
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 25, 2015, 14:09:46 »
Wersja na PC była gotowa jeszcze przed wersja na PS3/X360.
Zobacz sobie pierwszy trailer i porównaj grafikę z tą w wersjach na past i nextgeny. Do której jest bardziej podobna?
O dziwo to tej nowszej :o
Tu chodzi o kasę a nie gotowość gry.
Jakby wersja na PCty nie była gotowa to skąd R* wziąłby wymagania? Z Xboxa One!? XD



Offline Adi211013

  • Senior
  • ****
  • Wiadomości: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nick w grze: Adi211013|Szef-ZL|
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 25, 2015, 14:16:00 »
"Obiecuje ze bedzie 200k" Yhm juz raz obiecywal tak ;-;

Offline Sprite.

  • Junior
  • **
  • Wiadomości: 139
  • Nick w grze: autobot9353
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 25, 2015, 14:44:39 »
GTA VI dopiero we wrześniu 2016 ;/
KONIEC



Offline PLTytus

  • Ex-BestPlay Member
  • Spamer
  • *
  • Wiadomości: 3268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Drugs&Guns - kalkulator czasu pracy wytwórni w GTA Online
  • Nick w grze: [BP]PLTytus
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 25, 2015, 14:57:18 »
@Sprite jakie VI?? WTF!?
@adi211013 jak obiecali 200k to ci, którym obiecali dostaną 200k. Pewnie będzie na nie jakiś kod na karteczce dołączonej do pudełka z grą. Tak samo chyba otrzymali kasę gracze zamawiający przedpremierowo wersje na X1/PS4.



Offline Sprite.

  • Junior
  • **
  • Wiadomości: 139
  • Nick w grze: autobot9353
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 06, 2015, 20:30:20 »
Nie wierzysz? https://www.youtube.com/watch?v=Xyj4R0YZCwE Przeczytaj opis.'


@EDIT: Chociaż może to być jakieś podrobione gówno. GTA VI w Afganistanie xddd
« Ostatnia zmiana: Marzec 06, 2015, 20:33:05 wysłana przez Sprite. »
KONIEC



Offline PLTytus

  • Ex-BestPlay Member
  • Spamer
  • *
  • Wiadomości: 3268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Drugs&Guns - kalkulator czasu pracy wytwórni w GTA Online
  • Nick w grze: [BP]PLTytus
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 06, 2015, 21:28:11 »
Ruski pisali o GTA 12 a wy wierzycie w durnoty o 6.
GTA przez około 8 lat nie otrzyma następnego numerka. Możecie się jedynie spotkać tak jak w przypadku z GTA III, czyli z San Andreas, Vice City. Będą  teraz części na tym samym silniku, może na tej samej mapie, ale inna fabuła i wgl.
GTA to nie FIFA, nie będą wydawać tego rok w rok...
R* jeszcze nie skończył V (premiera PC, DLC - Heists), a wy o VI...



Offline #Sk1N

  • Junior
  • **
  • Wiadomości: 196
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nick w grze: Sk1N
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 07, 2015, 11:09:13 »
Dobra niewiem na co Tytek czekasz jak ci GTA IV Lagowało XD A Tak wgl wiekszosci osób nie pojdzie a napewno mi :/ Mi BETA na minimalnych weszla ;d

Offline MagmeN :C

  • Senior
  • ****
  • Wiadomości: 409
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nick w grze: BP.Magmen|TAG|
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 07, 2015, 11:10:43 »
Nie wierzysz? https://www.youtube.com/watch?v=Xyj4R0YZCwE Przeczytaj opis.'


@EDIT: Chociaż może to być jakieś podrobione gówno. GTA VI w Afganistanie xddd
Why? Nie widzisz na początku innej firmy toć każdy trailer ma na początku logo rockstar
Uważaj bo Suarez cie ugryzie ;3


Offline PLTytus

  • Ex-BestPlay Member
  • Spamer
  • *
  • Wiadomości: 3268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Drugs&Guns - kalkulator czasu pracy wytwórni w GTA Online
  • Nick w grze: [BP]PLTytus
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 07, 2015, 12:16:11 »
Dobra niewiem na co Tytek czekasz jak ci GTA IV Lagowało XD
A pomyślałeś, że kupuję sprzęt pod GTA V??



Offline Sprite.

  • Junior
  • **
  • Wiadomości: 139
  • Nick w grze: autobot9353
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 07, 2015, 13:05:49 »
Niech zrobią GTA San Andreas Stories xdddddddddddddddddd
KONIEC



Offline PLTytus

  • Ex-BestPlay Member
  • Spamer
  • *
  • Wiadomości: 3268
  • Płeć: Mężczyzna
    • Drugs&Guns - kalkulator czasu pracy wytwórni w GTA Online
  • Nick w grze: [BP]PLTytus
Odp: GTA V na PC jeszcze później
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 07, 2015, 14:24:57 »
Niech zrobią GTA San Andreas Stories xdddddddddddddddddd
POPIERAM!